2014. július 18., péntek

1.Fejezet. - You..

Halihó! Megérkezett az új rész! Köszönöm a 9 feliratkozót és a pipákat! Jól esett. 
Remélem most kapok véleményt, meg pipát is. :DD
xoxo L.Diana

"Teljes egészében tökéletes. És épp felém tart."

Tekintettem végig siklik, egész alakján majd újra arcára tévedek. Ajkai mosolyt formálnak, mint bármelyik boldog ember. Mint bármelyik boldog ember.. 
Lassanként ide ér hozzám és előttem megáll. A mosoly továbbra is arcán csücsül, s mintha arra késztetne, hogy én is mosolyogjak. Újra elmosolyodom. 
- Szia. - köszönök, magabiztosan majd várom, hogy a fiú visszaköszönjön. Bele nézek, smaragd zöld szemeibe s már érzem, hogy rabul ejt.
- Hali. - köszön, végül majd majd a mellettem lévő helyre barangol tekintette. - Leülhetek? 
Félre nézek és gondolkodom. Végül is, nem veszitek vele semmit.
- Persze. - nézek vissza rá és letelepszik mellém. Egy ideig bámészkodik, majd próbál a szemembe nézni. Kerülöm nézését, ami érdekes, mert sosem voltam az a szégyenlős fajta. Végül rá szedem magam és rá nézek. Még mindig engem vizslat azokkal a csodákkal.
- Szép napunk van nem? - kérdezi a szemembe nézve. Mintha ezzel valami célja lenne..
- De. Csodás. - mosolyodom el még egyszer.
- Harry vagyok. - mondja és elkapja tekintetét.
- Adela. - én is elkapom tekintettem és nézem továbbra is a többi embert. Hajammal próbálom eltakarni arcom s ez többé-kevésbé sikerül is.
- Mondták már, hogy szép neved van? - kérdezi, Harry majd kicsit közelebb jön, hogy lássa arcom. A fenébe..
- Igen. - válaszolok kicsit hevesebben. - Neked mondták már, hogy eszméletlenül szép szemeid vannak? - kérdezem meg és pár perc után meg is bánom kérdésem. Harry egy önelégült mosollyal nézz egyenesen a szemembe, majd teljesen bele pirulok az egészbe.
- Cuki vagy. - mondja kis hezitálás után, majd még közelebb húzódik.
- Te meg.. - nem fejezem be, mert egy SMS-t félbe szakít. Megkönyebülve pillantom meg az SMS-t, amit drága barátnőm írt.
"Be kell mutatnom valakit. Gyere a kedvenc kávézónkba. xx"
Elmosolyodom majd a mellettem lévő ifjúra nézek. Ugyan úgy a telefont nézi ám ő értetlen fejjel.
- Mennem kell. - mondjuk egyszerre majd fel kuncúgok.
- A barátom be akarja mutatni az új csaját. - mondja végül Harry majd felhúzott szemöldökkel vallom be én is hova készülök.
- Nekem a barátnőm akar valakit bemutatni. - mondom, és Harry szemébe nézek. - Ez érdekes.
- Az. - vigyorodik el és keze enyémet keresi. Amit meg is talál. - Még találkozunk. - kezet csókol és már el is indul. Már csak enyhén egyenes hátát nézem és végül én is ugyan úgy elindulok.

****

A kávézó előtt megállok. Elenörzöm ruhám hogy fehér ingem nem gyűrött-e vagy a hosszú fekete nadrágom nem-e foltos. Meg nyugvás fog el amint észreveszem, hogy semmi baja a szettemnek. Hajam olyan göndör, mint reggel és hogy az a kis smink is még rajta van ajkamon és szempillámon. Végül úgy döntök, belépek, kellemes kis helyre ahova évek óta járok Zoe-val. És régen Emily-vel.

- Szerinted az a lány miért bámul minket? - kérdezem meg Em-et aki csak felkacag és közelebb hajol.
- Biztos velünk akar lenni. - vigyorog, barátnőm majd újra arra a lányra néz. - Csak figyeld.
Feláll, és kecsesen oda sétál a másik asztalnál üllő lányhoz. A lány megszeppen, amikor barátnőm leül mellé. Em mond, még neki valamit majd visszaül a helyére. Szőke haját hátra dobja és újra enni kezd. 
- Mit mondtál neki? - kérdezem, majd a lányra nézek. De ő nem néz vissza rám.
- Ne foglalkozz vele. - mosolyog és megfogja a kezem. - Azt hallottam elképesztő leárazás van a Plázában. Nem megyünk?
- De, persze. - mosolygok én is majd barátnőm után indulva nézem meg még egyszer a lányt. Aki még most se néz vissza.

Emily sose volt az a gonoszfajta. Mindig voltak titkai, amibe sokszor be se avatott. De nem bántam. Nekem is voltak titkaim előtte. 
A kávézóban egyből kiszúrom Zoe-t és barátját. Barna kósza tincsek, kék szinte világító szemek, és jellegzetes arcvonások. Jó fajta. 
Oda sétálok az asztalhoz, de amint meg látom, őt fura érzés kerít magába.
- Te? - kérdezem meg hangosan majd ő is felém kapja tekintetét.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mivel nekem valamiért a chat nem működik, ide írok :)
    Szóval igen, mehet a csere, nálam már kint vagy! :) (http://theworldmission.blogspot.hu)
    Ölel,
    Bebyxx

    VálaszTörlés