2014. július 16., szerda

Prológus. - My Story.

Sziasztok! Ime egy újabb történet ami teljesen behálózta a fantáziám. Remélem ti is olyan érdekesnek és (remélem) jónak találjátok majd. Visszajelzést minden féle módon elfogadok!
xx Little Diana

A szél az arcomba kapva fúja teljes erővel a lágy levegőt, ami cirógatja bőröm. Mosolyra húzom számat és lelkem táncot jár a természettel.
Mindig is fura szerzett voltam. Anyám nem akart velem meg a családdal foglalkozni ezért úgy döntött itt hagy a Nagymamámnál, hogy élhesse az életét. De nem fájt. Nem ismertem őt csak azt tudom róla, hogy mindig is kurvaként kereste a kenyerét és én csak egy kis véletlenből lettem. De ilyen az élet.
Az iskolában mindenki imádott. Mindenki az én barátom akart lenni eltekintve attól, hogy nem tudták a múltam nagy részét. De nem zavart. Sokkal inkább élveztem, hogy egy kis figyelmet kapok.
A pasik körében se voltam "lúzer" rengeteg pasim volt menőtől menőig. Ám nem mindig voltam ilyen "kellendő".
Az életem nagy része nehéz volt, amit persze már tisztáztam. De csak akkor kerültem holt pontra amikor.. ő elhunyt. Lelkem legmélyén még jobban összetörtem és már nem vágytam arra, hogy több figyelmet kapjak. Csak szeretem volna elbújni és nem szembe nézni a több ezer emberrel.
Mosolyogva tekintek végig az apró bokrok és fácskákra s leülök egy padra. Hajamat birizgálom és még mindig a körülöttem lévő dolgokat bámulom. 
Sosem szeretem kint lenni. Mindez csak akkor változott, meg amikor Emily meghalt. Onnantól nem pasiztam nem buliztam csak a tanulás, a természet, és a Nagymamám maradt a "régi" életemből. Nem panaszkodhatok, mert attól függetlenül még mindig volt egy barátnőm, aki próbálta betölteni Emily helyét. Nehézkesen, de sikerült neki.
Igazán csak 19 évesen éreztem azt, hogy élek és hogy minden rendben van az életemben. Csupán csak egy felnőtt tini voltam, aki már kis gyermekként bele lépet a nagy betűs életbe. De nem bántam. Hamarabb tapasztaltam meg mindent, mint mások. És ezt senkinek se adnám csak úgy át.
A padon ülve bámulom az épp arra járó embereket és felfigyelek egyre, aki nagyon meg fog. Göndör fürtök gyönyörű rózsaszín ajkak és zöld szinte már világító íriszek. Teljes egészében tökéletes. És épp felém tart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése