2014. augusztus 2., szombat

3.Fejezet - I don't care..

Sziasztok! Megjöttem és meghoztam az új részt! Tegnap előtt
érkeztem haza szóval hamarosan megint várható az új rész. Várok véleményeket!
Puszi, L.Diana


Új reggelre ébredek. A madarak csicseregnek, s eközben boldogan repkednek minden egyes fa ágaira. 
Felülök, és a papucsba csúsztatom lábaim. Tekintettem a tükör felé vándorol. Egy egyszerű fehér póló van rajtam és egy rövid gatya. Arcomon még mindig ott van a tegnapi smink, csak épp elkenődve. Nevetés tör ki belőlem. Oda sétálok a hifihez és benyomom Rita Óra új számát. Táncolni kezdek, mint valami örült s eközben elő veszek valami elviselhető ruhát. Kiveszek egy fehérneműt és felkapom magamra. Egy egyszerű fehér-sárga csíkos háromnegyedes felsőt veszek elő, és egy fehér rövidnadrággal egészítem ki. Azokat is felveszem és elindulok a fürdőbe. Közben a lejátszó már épp váltott és Pixie Lott Nasty-re táncolok tovább. Ma se rakok fel túl sok sminket, mint tegnap úgy hogy egy kis szemceruza és szempillaspirál után már a szájfényt kennem ajakimra. Hirtelen telefonom zenélni kezd, ami mosolyt csal arcomra és bemegyek érte. A fogad gombra nyomva az illettő máris beszélni kezd.
 - Láttam az üzit. Hol talizunk? - kérdezi Zoe, s érzem, ahogy a vonal másik felén mosolyog.
 - A plázában. - mondom s egy pár perc csend után Zoe újra megszólal.
 - Okés.. De van egy rossz hírem. Majd ott elmondom. - mondja s nyel egyet.
 - Oké. - mosolyom újra arcomon bujkál, s elő is bújik.
 - Egy óra és ott vagyok. Siess. - mondja, és már bontja is a beszélgetést. Gyorsan visszamegyek és próbálok valami jó hajat csinálni magamnak. Megláttok egy gyönyörű virág koszorút, ami persze napraforgóból van. Mese szépen néz ki, ezért úgy döntök, hogy a hajamba teszem. Kifésülöm, és a hajamba teszem. Nagyon jól áll, de így fura vagyok, ami nem érdekel. Kell lenni ilyennek is.

***

Zoe már vár a bejáratnál vár rám. Mosolyom szüntelen hisz' kedves barátnőm szebb, mint valaha. Egy kék farmer inget visel, ami kifejezetten ki emeli formás alakját. Egy rövid szintén farmerben feszit.
 - Sziaa.. - ugrok, a nyakába s egyből visszaölel.
 - Szia. - mosolyog s ez egy jó jel.
 - Mit akartál elmondani? - kíváncsiskodok, mint egy kislány s nagyokat pislogok. A lány áll néha-néha el kezd dülöngélni.
 - Találkoztam Liam-el. - a név hallatán lesápadok, s megtorpanok. Egy ideig nézek magam elé, majd sikerül kipréselnem magamból egy mondatot.
 - Nem érdekel, mi van vele. - közlöm és elindulok a plázába.

***

- Szerinted ez a rózsaszín ruha milyen? - Kérdem a barátnőm, aki bólogat, de nem válaszol. - Mi a baj?
- Tudom, hogy az előbb azt mondtad, hogy nem akarsz hallani, tudjuk kiről.. de miért? - teszi fel a kérdést.
 - Emily miatt jártam vele hisz testvérek meg minden.. de aztán nem bírtam.. megütött.. érted? - mondom, el az egészet a lánynak s eközben kezeim összefonom magam előtt.
 - És.. szeretted? - kérdi, s válasz egyből meg is érkezik.
 - Tovább léptem. És ő is ezt tette. - mosolygok rá kedvesen, de nem viszonozza. - Nekünk már nincs közös jövőnk.
 - Emily is ezt mondta. - mondja, s kezét egy kicsit végig húzza arcán. - Ugyan ezt mondta. Hogy nem fog sokáig tartani ez az egész.
 - Mindig mindenbe igaza volt. - mondom és közelebb lépek hozzá.
 - Pontosan. - bólogatok és mélyen a szemébe nézek. - Remélem, boldog leszel Harrryvel. -Értetlen fejjel nézek újra barátnőmre, aki csak felnevet és bemegy a próbafülkébe.

3 megjegyzés:

  1. szia, egy meglepi nálam a 3. dijnál
    http://sabinaandlouis.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  2. Uuuuu legyszi koviiiiiit.*-* imadom.*-* Siess!! <33
    Xx, Jessi

    VálaszTörlés
  3. Ranocchia, nagyon köszönöm! <3
    Köszönöm Jessi! <3 *-*

    VálaszTörlés