2014. augusztus 26., kedd

4.Fejezet - Meglepetés.

"Értetlen fejjel nézek újra barátnőmre, aki csak felnevet és bemegy a próbafülkébe."

Kilép a próba fülkéből és egyből a tükörhöz megy. Látszólag egész jól nézett ki rajta a ruha, de ez mégse az ő stílusa.
- Na? - kérdi, én pedig szólásra nyitom számat, amikor hallom, hogy valaki a nevem kiáltja.
- Adela! - ordítja egy rekedtes férfihang a hátam mögül. Megfordulok, és szembesülök maga a csodával. Hosszú farmer van, rajta egy fekete atléta féle felső fedi kissé kigyúrt felső testét.
- Harry, szia. - mosolyodom el s egy öleléssel köszönök neki. - Hogy-hogy itt?
- Úgy gondoltam el jövök venni egy pár apróságot. Gondoltam el hívhatom az előttem álló hölgyet egy finom vacsorára. - vigyorodik el, amin elkacagom magam.
- Nem hiszem, hogy ma rá érek. Zoeval úgy terveztük, hogy este nálunk alszik. - mondom kedvesen, amin a fiú elszomorodik.
- Ad nem gond, ha ma mással töltöd az estét. Amúgy is beszélnem kell Lou-val a bálról. - mondja, barátnőm s én rá nézek. Arcán a mosoly szüntelen s ilyenkor bizonyosodok meg róla, hogy a barátnőm milyen ravasz tud lenni néha. Visszafordulok Harryhez és csak ennyit mondok.
- Rendben. Este nyolcra ott leszek.

**

A ruha, amit erre az alkalomra vettem kifejezetten tetszik. Egy rózsaszín nyári ruha, ami a derekánál gumis.
Mosolyogva lépkedek a kijelölt címre. Bár nem hittem volna, hogy ez a fiú egy úgy mond "randira" hív egy olyan fajta lányt, mint én. Általában egy fiú nem hív el engem randira. Talán mert ronda vagyok vagy, csak mert jól érzem magam a bőrömben. De nem érdekel. Örülök, hogy bele mentem Harryvel ebbe a randiba..
Lassan Harry háza elérek. Arcom kipirosodik a széltől, ajkaim hamar kiszárad.
- Ezt nem hiszem el. - morgom halkan szinte alig hallhatóan majd arcomra teszem kezeim.

Kettőt kopogtatok s várok. Az ajtó kitárul és láttok egy elsuhanó alakot.
- Harry? - kiáltok, be majd bemegyek. Nem számítok másra, mint egy kis bora és pizzára. Aztán a látvány, ami fogad egy kicsit meglep és boldogságot hoz szívembe.

- Meglepetés!

Halihó! Igen itt vagyok én pofátlan és egy durván rövid résszel érkeztem. Sajnálom! Annyira de annyira szégyellem magam! De mivel további három (!!) blogot vezetek még ezen kívül attól tartok rendszert fogok csinálni.
1 hónapban 2 részt hozok. Ez már csak azért is jó mert hamarosan sulikezdés és nyolcadikos leszek szóval.. ez a helyzet. 
A résszel kapcsolatban a következő rész Szeptember 4-én jön. DUPLA résszel.
Véleményeket várook!

2 megjegyzés: